Alle waarden samengebald in een highfive!

Stilstaan is achteruitgaan. Dat geldt voor elke onderneming. Zo ook voor InterWest. De voormalige ‘beschutte werkplaats’ maakte de voorbije jaren flink wat omwentelingen. Nieuwe aanpak, moderne dienstverlening, klantgerichte slagkracht. Alleen bleef de look and feel wat achterop hinken. Dat is bij deze weer rechtgezet. Nieuw logo, nieuwe huisstijl en nieuwe website.

Toen de mensen van InterWest bij ons kwam aankloppen, hadden ze een kristalhelder beeld van de waarden die de nieuwe huisstijl moest uitstralen. Ook op vlak van kleurcombinaties (blauwtinten) waren we het snel eens.

Highfive boordevol betekenis!

Met de highfive wil InterWest de menselijke touch van haar onderneming onderstrepen. De sterke band tussen begeleiders en maatwerkers. Het succes die zij samen, als team, boeken. Maar ook de aparte band met de klant. Enerzijds biedt Interwest een maatschappelijke meerwaarde. En die gaat hand in hand met de hoogwaardige dienstverlening die InterWest aan haar clienteel biedt. Vandaar dus: een highfive. Met de klanten, met de maatwerkers, met de begeleiders, met de directie, met iedereen. Samenwerking, betrokkenheid en goesting: drie kachtige waarden van InterWest in een highfive samengebald.

Kletsjes

Voorts hebben we de highfive geaccentueerd met drie streepjes. Die zijn we intern de ‘kletsjes’ aan noemen. Die ‘kletsjes’ zijn ondertussen een eigen leven gaan leiden. Ze komen terug in de foto’s, maar hier en daar ook in de huisstijl.

Kwalitatieve website

En tot slot… de website. Die oogt mega-goed, navigeert vlot en zit piekfijn in elkaar. Alweer het resultaat van een fijne samenwerking met onze spitsbroeders van Figure8.

Dank voor jullie vertrouwen, Team InterWest en Co!