Cailliau wordt KAJOW: nieuwe naam, zelfde uitspraak

Funny, kleurrijk, speels maar tegelijk ook betrouwbaar, degelijk en eigentijds: yep, we zijn best wel fier op de rebranding van Buroshop Kris Cailliau. Fonetisch blijft de naam dezelfde (voor West-Vlamingen, toch). Maar visueel is er een stijlbreuk van hier tot in Tokio. Een bewuste keuze. De nieuwe eigenaars, Stijn en Evy, hebben 2 jaar lang hard naar dit moment toegewerkt. Met deze rebranding snijdt KAJOW een nieuw hoofdstuk aan.

Achter de schermen hebben zaakvoerders Stijn en Evy Devloo-Rathé de voorbije 2 jaar een intense vernieuwing doorgevoerd in de zaak die ze overnamen. Buroshop Kris Cailliau doorstaat de vergelijking niet meer met vroeger. Alle workflows werden gedigitaliseerd, er kwam een online-shop en ook het assortiment werd grondig herbekeken en vooral uitgebreid en gemoderniseerd. Vandaag, anno 2024, is KAJOW voor op zijn tijd. Zowel ondernemingen als particulieren mogen rekenen op supervlotte service.

Speelse eerbetoon aan de oprichter

Met de naamswijziging van Cailliau naar KAJOW behouden Stijn en Evy een speelse knipoog naar de oprichter van de zaak, Kris Cailliau. Tegelijk drukken zij nu hun eigen, eigentijdse stempel op de nieuwe richting die de zaak nu ingaat. Straks komt er trouwens nog een top-noch webshop aan.

De Cassius-aanpak

Wij kozen voor prikkelende kleuren in combinatie met een heel robuust en herkenbaar lettertype. Fun versus trust. De baseline “happy office, happy life” ligt helemaal in de lijn van de huistijl: vrolijk en levensvreugdig. Iets waar je blij van wordt.

Gracias!

We danken Stijn en Evy voor hun vertrouwen en wensen Team KAJOW héél veel succes toe met hun vernieuwe aanpak!